vitorias seguidas

Subscribe to vitorias seguidas 6 post(s), 3 voice(s)

 

July 16, 2010 12:08

44 posts(s)

 

gostaria de dar uma sugestão que tenho certeza que muitos irão gostar.

Qual o treinador que não gostaria de abrir seu perfil e ver que seu time esta invicto a 6, 8, 10 jogos no campeonato e/ou liga? acho que todos gostarião de ver. pediria que se fosse possivel, que se acrecentasse esses dados no perfil do clube, desse modo quando você fosse jogar contra um clube você poderia ver como ele esta. Ja pensou, a sua motivação para ganhar de um clube que esta a 10 jogos sem derrota? seria muito legal ver isso. Acho que deixaria o campeonato ainda mais atrativo. Ate mesmo na propria tabela embaixo do top title poderia ser feito os 5 treinadores com maior sequencia de vitoria.

essa e minha sugestão espero que curtam!!!

 

July 17, 2010 08:28

4,284 posts(s)

Administator

 

Boa sugestão, não deve ser mto complicado de fazer ;)

 

July 18, 2010 14:45

223 posts(s)

 

E o prémio de Manager of the Month como no ManagerSim? :)

 

July 19, 2010 00:50

4,284 posts(s)

Administator

 

Glad you’re back, Alexandre! You keep reminding me of interesting features from ManagerSim we could have in RubySoccer. Yes, manager of the month sounds great.

 

July 19, 2010 21:13

223 posts(s)

 

Yeah, i’m glad i’m back too :)

Holiday time, perfect for trying out all the new features you guys implemented… Although there still are some things lacking as a more perfect game engine and a better economy! :)

Are you projecting to launch a new dimension or reset these two ones in the near future?

Cheers

 

July 20, 2010 00:47

4,284 posts(s)

Administator

 

A new dimension is not in our plans yet, but a reset of the existing ones is likely to happen at some point. But certainly not before deep economic changes that would justify that.

Cheers.