compra de jogadores

Subscribe to compra de jogadores 6 post(s), 4 voice(s)

 

March 07, 2010 13:41

44 posts(s)

 

a minha sugestão (nao sei se já foi feita) é permitir fazer propostas por qualquer jogador, quer esteja listado para transferencia ou nao. depois se a proposta fosse aceite o jogador passava automaticamente para a lista de transferencias, sendo vendido ao fim dos habituais 3 turnos.

 

July 15, 2010 23:28

44 posts(s)

 

tambem tenho uma sugestão quanto a venda de jogadores.

A gente tinha que poder alem de dar dinheiro ofereçer um jogador do nosso plantel como parte do pagamento.

por exemplo, um jogador mais uma quantia em dinheiro ou uma quantia em dinheiro mais um jogador emprestado.

Com possibilidade de compra ao final do emprestimo, indo esse jogador com passe fixado, como ja acontesse hj no futebol. Assim se esse jogador desse bem no clube, e crescesse bastante voce teria prioridade de compra com um valor abaixo do mercado. Acho que isso iria deixar o jogo mais atrativo do que ja é.

 

July 16, 2010 01:27

4,285 posts(s)

Administator

 

First in Portuguese, then in English.

[pt-br]
@Cristiano: sim, isso está nos planos, certamente ajudará a esquentar o mercado.
@Imortal: troca de jogadores é algo muito suscetivel a trapaças, por isso estamos sendo cuidados antes de permitir esse tipo de negociação. Agora o esquema de empréstimo com direito a compra por um valor pré determinado é mais provável que tenhamos.

Valeu pelas sugestões!

[en]
For the non-portuguese speakers the post is about suggestions to player negotiations. Cristiano is suggesting we should be able to make transfer proposals to non-transfered players. We’ll probably have that in the future. Imortal is suggesting we should have some kind of swap deals where a player could be included in a transfer proposal. We are looking at swap deals very carefully as they could increase cheating-like negotiations. He also mentions loans with the possibility of buying the player for a pre-determined value at the end of the loan. This sounds more likely to be implemented.

Thanks guys!

 

July 18, 2010 14:44

223 posts(s)

 

And Big Club Clause, a la managersim? :D

 

July 19, 2010 00:48

4,285 posts(s)

Administator

 

Yes, big club clause would be part of it, but probably more flexible than ManagerSim rule. When signing a contract you would agree a value with the player that, if paid, would force you to sell him. This value would be dependent of the player’s value, age, current club quality, etc.

 

July 23, 2010 02:30

223 posts(s)

 

I also remember a no relegation clause! Players from teams became free when those teams relegated! this could add some interest in the season tick!

cheers