Forums FastTicker

Strange

Subscribe to Strange 6 post(s), 5 voice(s)

 

March 24, 2011 12:49

803 posts(s)

 

I’m usually not the kind of guy that tries to blame his failures in others but I’m finding hard to believe I lost this season premiership with the same diference of goals as Liverpool but with less scored goals.

I find this difficult to get as I had an advantage of 4 goals before the last match. I was playing home against Wigan who could not accomplish any other objective this season, Liverpool playing away against Leicester City whose new manager seems to have given up the fight for a CL spot while having an advantage of 3 points to Arsenal. I won against Wigan’s main team by 3 goals, Leichester lost by 7 to Liverpool. Guess I should not ask for people to come to England anymore :D

 

March 24, 2011 16:35

116 posts(s)

 

Aconteceu algo parecido comigo quando eu treinava o Vitória de Guimarães.
Eu estava em vantagem na Super Liga em saldo de gols, contra o Rio Ave.

O Guimarães tinha um jogo tranquilo e o Rio Ave um jogo complicado contra o Belenenses, ai o treinador do Belenenses entrou com o time reserva e foi goleado pelo Rio Ave e eu perdi o título.

Eu fui ver esse caso na Inglaterra, ao que parece, o novo técnico do Leicester City abdicou a vaga da CL nos playoffs pra ir direto pra Liga Europa, ele entrou com reservas nos dois últimos jogos, 4-0 e 7-0.

O mais certo seria o critério de desempates se for Confronto Direto ou número de vitórias.

Você ganhou as partidas contra o Liverpool?

Eu vi que você venceu mais vezes.

Abraço

 

March 24, 2011 17:56

678 posts(s)

 

Gabriel please translate………

 

March 24, 2011 18:10

803 posts(s)

 

Use google translator Sly :P too much text to do it manually :D

Felix I lost because Liverpool had more scored goals. Leicester had no manager before those matches you talk, if they continued not having I would be champion, thats what I found to be strange but maybe I’m overreacting…
In England no team gets directly to the group phase of CL or EL so Leicester still has to play EL playoffs… I guess it was small thinking of the new manager… Cant understand why but ok…

 

March 24, 2011 20:35

104 posts(s)

 

Filipe realmente é estranho; um novo treinador mal chega leva duas malhas quando poderia ter muito bem ficado em terceiro lugar mas preferiu pelos vistos dar o titulo ao liverpool; so o tempo dira se foi feito de preposito ou nao mas basta ver que esse treinador muda de clube a toda a hora e ja foi despedido uma vez pelos administradores; logo para mim tramaram te

Uma pergunta para os Admin

Douglas Cinalli

Diogo Cinalli

Nao serao a mesma pessoa ?

Bom jogo a todos

 

March 25, 2011 22:05

4,285 posts(s)

Administator

 

We’ve checked these guys before and they seem to be just brothers, not the same person. I understand why people would give up a CL spot to get to Europa League (where they may have more chances of going further), but it is frustrating when you depend on their results. This also happens in real life in Brazilian league, where teams would play lazily when their victories would benefit local rivals.

Forums FastTicker